Contactformulier

Wij contacteren u

Heeft u al een My Luminus account? Dan vullen wij de gegevens voor u in.

Klantnummer
- -
 *
 *

Meest gestelde vragen

Hoe kan ik mijn afspraak voor Ketel Onderhoud verplaatsen of annuleren?
Wanneer krijg ik mijn afrekening?
Ik ben naar Luminus overgestapt. Vanaf wanneer start de levering van mijn energie van Luminus?
Ik heb een nieuwe aansluiting aangevraagd. Wanneer ontvang ik mijn eerste factuur?
Ik verhuis, wat gebeurt er met mijn onderhoudscontract?
Wat gebeurt er als de nieuwe bewoner voor een andere leverancier kiest bij een verhuis?
Hoe kan ik mijn meterstanden doorgeven voordat ik verhuis?
Wanneer kan ik gebruikmaken van de Slimme Thermostaat?
Wanneer een tijdelijke aansluiting aanvragen?
Hoe kan ik klant worden bij Luminus?

Veelgestelde vragen
Download onze app op