Door de uitzonderlijke situatie in de energiemarkt krijgt onze klantendienst erg veel oproepen te verwerken. We proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen, maar houd rekening met langere wachttijden. Via je persoonlijke klantenzone MyLuminus.be kan je tal van zaken zelf regelen, zoals facturen en betalingen bekijken, een afbetalingsplan aanvragen en het doorgeven van een verhuis. Heb je vragen over de overheidsmaatregelen, dan vind je hier zeker en vast een antwoord.
  1. Situatie
  2. Persoonlijke gegevens
  3. Metergegevens
  4. Betaalgegevens
  5. Overzicht
  1. Situatie

    Om verder te gaan als bestaande klant moet u inloggen op My Luminus.
    Als ingelogde klant kan u uw aanvraag sneller afwerken.

    LoginRegistreren
    Tijd winnen?
    Upload uw factuur en het formulier wordt automatisch ingevuld. Dit is uiteraard optioneel.

    Upload uw factuur in pdf formaat. Bij een afzonderlijke factuur voor gas en elektriciteit, kunt u deze samen uploaden.

  2. Persoonlijke gegevens
  3. Metergegevens
  4. Betaalgegevens
  5. Overzicht