Beste klant, om u in de toekomst nog beter van dienst te zijn voeren wij op zondag 11 mei van 2 uur tot 8u30 aanpassingen uit aan onze systemen. Hierdoor is de klantenzone My Luminus even niet beschikbaar, zowel online als in de app. Door onderhoudswerken zal het ook tussen zaterdag 10 mei van 22 uur tot en met zondag 11 mei 2 uur niet mogelijk zijn om de kopie van uw energiecontract te downloaden. Onze excuses hiervoor en graag tot gauw!
  1. Situatie
  2. Persoonlijke gegevens
  3. Metergegevens
  4. Betaalgegevens
  5. Overzicht
  1. Situatie

    Om verder te gaan als bestaande klant moet u inloggen op My Luminus.
    Als ingelogde klant kan u uw aanvraag sneller afwerken.

    LoginRegistreren
  2. Persoonlijke gegevens
  3. Metergegevens
  4. Betaalgegevens
  5. Overzicht